Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Hírdetések

Hirdetés

Máj meridián és epehólyag meridián gyakorlatok

máj meridián és epehólyag meridián jógagyakorlatÜljünk le a talajra. Lábainkat terpesszük szét olyan szélesre, amennyire csak tudjuk. Kulcsoljuk össze a kezünket, és karjainkat emeljük a fejünk fölé, aztán hajoljunk oldalra, és próbáljuk összekulcsolt kezeink tenyerével megérinteni a lábujjunkat. A nyújtózkodás maximumpontján lazuljunk el, vegyünk két mély lélegzetet, aztán vegyünk fel alaptesttartást. Ez a gyakorlat nyújtja a máj meridiánt és az epehólyag meridiánt.

Ezeknek a gyakorlatoknak a rendszeres végzése testünket erőssé, ugyanakkor mégis rugalmassá teszi, és képessé válunk felmérni az állapotunkat. Izomtónusunk kiválóvá fokozódhat, mert a chi jobban áramlik az egész testünkben. A jóga filozófiája régóta úgy tartja, hogy a test rugalmassága a szellem rugalmasságát vonja maga után, és fokozza a spiritualitást. A testben tapasztalt ellenállás az élettel szembeni konok hozzáállást jelzi. Ha rendszeresen végezzük a gyakorlatokat, akkor nemcsak a vitalitásunk és a rugalmasságunk megnövekedését érezzük, hanem azt is, hogy tisztább lett a gondolkodásunk és több bennünk a kreativitás. Testünk rugalmasságának fokozódásával elménk is rugalmasabbá válik. Ha valamilyen problémát korábban megoldhatatlannak véltünk, most hirtelen új megoldási lehetőségeket veszünk észre. A kihívásokkal szemben több magabiztosságot, több esélyt érzünk magunkban. Röviden erősebbek és rugalmasabbak leszünk, és életünk is irányíthatóbbá válik.



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!