Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Add a Startlaphoz

Hírdetések

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Máj meridián és epehólyag meridián gyakorlatok

máj meridián és epehólyag meridián jógagyakorlatÜljünk le a talajra. Lábainkat terpesszük szét olyan szélesre, amennyire csak tudjuk. Kulcsoljuk össze a kezünket, és karjainkat emeljük a fejünk fölé, aztán hajoljunk oldalra, és próbáljuk összekulcsolt kezeink tenyerével megérinteni a lábujjunkat. A nyújtózkodás maximumpontján lazuljunk el, vegyünk két mély lélegzetet, aztán vegyünk fel alaptesttartást. Ez a gyakorlat nyújtja a máj meridiánt és az epehólyag meridiánt.

Ezeknek a gyakorlatoknak a rendszeres végzése testünket erőssé, ugyanakkor mégis rugalmassá teszi, és képessé válunk felmérni az állapotunkat. Izomtónusunk kiválóvá fokozódhat, mert a chi jobban áramlik az egész testünkben. A jóga filozófiája régóta úgy tartja, hogy a test rugalmassága a szellem rugalmasságát vonja maga után, és fokozza a spiritualitást. A testben tapasztalt ellenállás az élettel szembeni konok hozzáállást jelzi. Ha rendszeresen végezzük a gyakorlatokat, akkor nemcsak a vitalitásunk és a rugalmasságunk megnövekedését érezzük, hanem azt is, hogy tisztább lett a gondolkodásunk és több bennünk a kreativitás. Testünk rugalmasságának fokozódásával elménk is rugalmasabbá válik. Ha valamilyen problémát korábban megoldhatatlannak véltünk, most hirtelen új megoldási lehetőségeket veszünk észre. A kihívásokkal szemben több magabiztosságot, több esélyt érzünk magunkban. Röviden erősebbek és rugalmasabbak leszünk, és életünk is irányíthatóbbá válik.



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!