Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Add a Startlaphoz

Hírdetések

Hirdetés
Hirdetés

Szív meridián és vékonybél meridián gyakorlat

szív meridián és vékonybél meridián gyakorlatÜljünk le a talajra. Illesszük egymáshoz a két talpunkat, és behajlított térdeinket távolítsuk el egymástól úgy, hogy lábfejeink a lehető legközelebb kerülhessenek a testünkhöz. Fogjuk meg a lábfejeinket. Könyökeinket helyezzük a térdeinkre, és próbáljuk fejünkkel megérinteni a lábujjainkat. Ezzel egyidejűleg térdeinkkel a talajt igyekezzünk megérinteni. Legjobb esetben képesek vagyunk fejünkkel elérni a lábujjainkat, miközben térdeink a talajt érintik.

szív- vékonybél meridián jógaNehogy túlerőltessük magunkat! A nyújtózkodás maximumát tartsuk ki két lélegzetvételnyi időre.

Aztán lazuljunk el. Ha nem vagyunk képesek fejünket a lábujjainkhoz érinteni, miközben térdeink a padlót érintik, az a szív és a vékonybél problémáira utal.

A gyakorlat rendszeres végzése javítja ennek a két szervnek a működését.

A jóga gyakorlatok végzése alatt mélyen és lassan lélegezzünk. Igyekezzünk kiegyensúlyozottak és lazák maradni. Amikor egy-egy gyakorlatban elérünk a maximális kinyújtózkodásig, tartsuk ki a testhelyzetet három lélegzetvételnyi ideig, aztán lazítsunk el magunkat. Próbáljuk érezni és megjeleníteni magunk előtt a chi áramlását az éppen kezelés alatt álló meridiánban. Ne erőltessük túl magunkat azon a ponton, melyet a testünk még kényelmesnek érez. Ha rendszeresen jógázunk, hamar rugalmassá válunk, és egészségünk lényegesen javul. De legyünk kitartóak önmagunkkal szemben.

 



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!