Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Hírdetések

Hirdetés

Szív meridián és vékonybél meridián gyakorlat

szív meridián és vékonybél meridián gyakorlatÜljünk le a talajra. Illesszük egymáshoz a két talpunkat, és behajlított térdeinket távolítsuk el egymástól úgy, hogy lábfejeink a lehető legközelebb kerülhessenek a testünkhöz. Fogjuk meg a lábfejeinket. Könyökeinket helyezzük a térdeinkre, és próbáljuk fejünkkel megérinteni a lábujjainkat. Ezzel egyidejűleg térdeinkkel a talajt igyekezzünk megérinteni. Legjobb esetben képesek vagyunk fejünkkel elérni a lábujjainkat, miközben térdeink a talajt érintik.

szív- vékonybél meridián jógaNehogy túlerőltessük magunkat! A nyújtózkodás maximumát tartsuk ki két lélegzetvételnyi időre.

Aztán lazuljunk el. Ha nem vagyunk képesek fejünket a lábujjainkhoz érinteni, miközben térdeink a padlót érintik, az a szív és a vékonybél problémáira utal.

A gyakorlat rendszeres végzése javítja ennek a két szervnek a működését.

A jóga gyakorlatok végzése alatt mélyen és lassan lélegezzünk. Igyekezzünk kiegyensúlyozottak és lazák maradni. Amikor egy-egy gyakorlatban elérünk a maximális kinyújtózkodásig, tartsuk ki a testhelyzetet három lélegzetvételnyi ideig, aztán lazítsunk el magunkat. Próbáljuk érezni és megjeleníteni magunk előtt a chi áramlását az éppen kezelés alatt álló meridiánban. Ne erőltessük túl magunkat azon a ponton, melyet a testünk még kényelmesnek érez. Ha rendszeresen jógázunk, hamar rugalmassá válunk, és egészségünk lényegesen javul. De legyünk kitartóak önmagunkkal szemben.

 



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!