Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Add a Startlaphoz

Hírdetések

Hirdetés
Hirdetés

Szívburok meridián és hármas melegítő meridián jógagyakorlat

szívburok meridián és hármas melegítő meridián jógaÜljünk lótuszülésbe vagy fél-lótuszba (úgy, hogy lábfejeink pereme a talajon nyugszik, nem pedig a nehezebb pózban, ahol a lábfejeinket a lábszáraink belső oldalára tesszük). Keresztbe tett karokkal fogjuk meg mindkét kezünkkel az ellenkező oldali térdünket.

Hajoljunk előre, és fektessük a fejünket a talajra.

Tartsuk ki a pózt, lazítsuk el minden izmunkat, és jelenítsük meg magunk előtt, ahogyan a chi végigáramlik a testünkön, különösen a felsőtestünk hátsó oldalában és a karjainkban, és vegyünk két lélegzetet.

 

A jógagyakorlat végzése idején mélyen és hosszan lélegezzünk. Igyekezzünk stressz mentessek és lazák maradni. Amikor a gyakorlatban elérünk a maximális nyújtásig, tartsuk ki a testhelyzetet három lélegzetvételnyi ideig, aztán lazítsunk. Érezzük és jelenítsük meg magunk előtt az energia a chi áramlását az éppen kezelés alatt álló meridiánban. Nagyon fontos: ne hajszoljuk túl magunkat azon a ponton, amelyet a testünk még kényelmesnek érez. Finoman és céltudatosan végezzük a gyakorlatozást. Ha rendszeresen tréningezünk, hamar rugalmasabbá válunk, és egészségünk érezhetően javul. De legyünk türelmesek önmagunkkal szemben.

 



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!