Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Hírdetések

Hirdetés

Szívburok meridián és hármas melegítő meridián jógagyakorlat

szívburok meridián és hármas melegítő meridián jógaÜljünk lótuszülésbe vagy fél-lótuszba (úgy, hogy lábfejeink pereme a talajon nyugszik, nem pedig a nehezebb pózban, ahol a lábfejeinket a lábszáraink belső oldalára tesszük). Keresztbe tett karokkal fogjuk meg mindkét kezünkkel az ellenkező oldali térdünket.

Hajoljunk előre, és fektessük a fejünket a talajra.

Tartsuk ki a pózt, lazítsuk el minden izmunkat, és jelenítsük meg magunk előtt, ahogyan a chi végigáramlik a testünkön, különösen a felsőtestünk hátsó oldalában és a karjainkban, és vegyünk két lélegzetet.

 

A jógagyakorlat végzése idején mélyen és hosszan lélegezzünk. Igyekezzünk stressz mentessek és lazák maradni. Amikor a gyakorlatban elérünk a maximális nyújtásig, tartsuk ki a testhelyzetet három lélegzetvételnyi ideig, aztán lazítsunk. Érezzük és jelenítsük meg magunk előtt az energia a chi áramlását az éppen kezelés alatt álló meridiánban. Nagyon fontos: ne hajszoljuk túl magunkat azon a ponton, amelyet a testünk még kényelmesnek érez. Finoman és céltudatosan végezzük a gyakorlatozást. Ha rendszeresen tréningezünk, hamar rugalmasabbá válunk, és egészségünk érezhetően javul. De legyünk türelmesek önmagunkkal szemben.

 



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!