Kérem várjon, amíg JT Bemutató betöltődik képek ...
kínai jogajógajóga kínai medicinajóga kínai orvosláskeleti jógatradicionális jóga

Keresés

Add a Startlaphoz

Hírdetések

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Torokcsakra erősítése

torokcsakra erősítéseA nyak az a terület sokunknak, mely a legtöbbet szenved a merevségtől és feszültségtől a stressz és a rossz testtartás miatt. Ezoterikus értelemben ez a terület afféle hidat képez, amelyen át az elme és a test között energia áramlik. Ha az áramlás valamiképpen gátolt, az működési zavarokat okozhat, ami pedig szintén hozzájárulhat a nyakmerevedéshez. Az itt bemutatott két jóga testhelyzet segít kilazítani a nyak környékét, és serkenteni a torokcsakrával kapcsolatos pajzsmirigyet.

 

torokcsakra jóga gyakorlatGyertyaállás

Ha biztosak vagyunk benne, hogy menni fog, akkor a gyertyaállást végezhetjük egyszerűen a padlón vagy a szőnyegen. Feküdjünk hanyatt. Húzzuk föl a térdünket úgy, hogy a sarkunk egész közel kerüljön a fenekünkhöz. Emeljük föl a lábunkat, közelítsük a térdünket fejünkhöz, aztán nyújtsuk föl a lábunkat, és e mozdulat közben két kezünkkel támasszuk meg a derekunkat. Egyenesedjünk ki teljesen. Tudatosan lélegezzünk, lassan, orron át. Maradjunk ebben a testhelyzetben, amíg kényelmes.

 

jóga gyakorlat1. Ha támaszra volna szükségünk a gyertyaálláshoz, végezzük fal mellett a gyakorlatot, ahol megtámaszthatjuk a lábunkat. Kezdjük azzal, hogy szorosan a fal mellé ülünk.

 

 

2. Emeljük fel a lábunkat úgy, hagy a falhoz simuljon, s feküdjünk olyan közel a falhoz, hogy a fenekünket is nekitámaszthassuk.

 

csakra jóga állás3. Térdben hajlítsuk be a lábunkat, és a talpunkat nyomjuk erősen a falhoz, közben emeljük meg a csípőnket és a mellkasunkat.

 

csakra erősítése

 

4. Támasszuk alá két kézzel a derekunkat, könyökünket igyekezzünk minél közelebb vinni a testünkhöz. Egyenesítsük ki a lábunkat, talpunkat végig a falon tartva. Lélegezzünk egyenletesen, orron át, és maradjunk ebben a testhelyzetben egy-két percig.

 



Hirdetés
A honlapon található információk leírások csupán tájékoztató jellegűek, felhasználás, alkalmazás csak saját felelősségre!